Har du riktig medlemsbevis?

I år har DNT gått over til digitalt medlemskap. Vi har også fått ny mobilapplikasjon for medlemsbevis, og det er derfor viktig at du sletter den gamle applikasjonen på mobilen, dersom du hadde den. 

For første gang lanserte DNT digitalt medlemskap i år, det vil si medlemsbevis på mobilen eller sms. Det har også tidligere vært mulig å få medlemsbevis på mobilen, med en gammel applikasjon (app). Er du blant dem som fortsatt har denne gamle appen, ber vi deg om å slette den og laste inn den nye. Bildet over viser hvilken app som er den riktige. Beholder du din gamle app uten at den er oppdatert, risikerer du at den viser feil informasjon om ditt medlemskap. 

Her ser du lenke til den oppdaterte og korrekte appen: 

AppStore (for iPhone) 

Google Play (for Android)

Årskravet for 2018 som ble sendt ut sammen med DNT-årboken i november 2017, så annerledes ut, siden vi har gått over til digitalt medlemskort. Vi kommuniserte ikke tydelig nok at dette var selve kontingenten, siden medlemskortet og vanlig girodel manglet. Mange etterlyste derfor fakturaen, selv om den var sendt ut.

Nytt brev med tydelig giro for innbetaling er sendt ut til alle som ikke har fått betalt. Du kan også fornye medlemskapet ved å logge deg inn på «Min side», klikke på «dine opplysninger» og velge «forny medlemskap». Der kan du betale direkte med kort. 

NB: Stavanger Turistforening bruker fortsatt den gamle appen for booking av sine hytter. Ønsker du å booke hytter der, kan du derfor beholde appen, men sørg likevel for at du har lastet opp den nye appen til medlemsbeviset. 

Fortsatt mulig med medlemskort på papir

Ønsker du et fysisk medlemskort, er det mulig. Gå inn på dnt.no/medlemsbevis eller ta kontakt med medlemsservice: 
(+47) 40001870 / medlem@dnt.no

Annonse

Skrevet av Margrethe Assev 8. mars 2018